de eerste paar dagen op Bali

24 juni 2017

21 juni

Ondanks vertraging van het eerste vliegtuig verloopt de vlucht soepel. We hebben een tussenstop in Hong Kong waar we rond middernacht (Nederlandse tijd) aankomen. Het voelt gek, omdat het in Hong Kong dan al ochtend is. De vlucht naar Bali gaat ook goed en als we naar buiten komt de ene na de andere taxichauffeur op ons afgestormd. We stappen in een taxi die volgens Gerda de normale prijs heeft. We rijden naar het klooster waar we de komende dagen onze basis hebben. Onderweg valt me op dat er veel mooie auto's zijn. Bij het kloster worden we begroet door de zusters en krijgen we een pasje voor de kamers. Nadat we alle spullen in onze kamer hebben gezet, kopen we tickets voor de vlucht naar Bali enbeltegoed voor onze mobiels. We gaan zaterdag naar Bali. We eten verderop nog wat en praten over onze reisplannen.

22 juni

Vandaag hebben we een dagje ombij te komen van de jetlag. we ontbijten in een westers restaurantje nadat we gepind hebben. Daarna gaan we terug naar het klooster en pakken onze strandspullen. Bij het strand ishet lekker rustig en we gaan op een strandstoel liggen. Na een tijdje nemen we een kokosnoot waar we het vocht uit drinken. Als we genoeg gelegen en gezwommenhebben, gaan we een stukje lopen en we lopen via eenwinkelcentrum terug naar het klooster. Daar wassen we onze kleding en gaan we eten in een restaurant waar Gerda haar eten veel eerderkrijgt dan ik. Als we terugkomen kijken we nog tv en daarna is het bedtijd.

1. Tjeer:
    24 juni 2017
    Fijn te weten dat het goed gaat met je! Groeten aan Gerda, en nog veel plezier.