Van Bali naar Timor.

25 juni 2017

23 juni
Vandaag hebben we een toeristisch dagje. Na het ontbijt rijden we met André (kennis van Pin, bij wie we op Timor verblijven) naar Ubud waar we bij het apenbos en de rijstenvelden kijken. Daarna rijden we naar Sanur waar we een Russisch orthodoxe kerk bezoeken, maar die vinden we helaas niet. We rijden vervolgens naar het strand met veel minder hoge golven dan gisteren. Als we weer terugkomen bij de zusters eten we een broodje en na het eten lopen we naar het strand en drinken avocadosap. Om 8 uur houd ik voor de zusters een presentatie over Nederland.

24 juni
Voor het ontbijt douche ik nog een keer warm (dat zal de komende weken niet voorkomen). Na het ontbijt rijdt André ons naar het vliegveld. Op het vliegveld post ik mijn eeste blog. De vlucht verloopt rustig en ik heb een mooi uitzicht vanuit het raam. Op het vliegveld staat een andere kennis van Pin die ons naar Pin brengt. Bij Pin drinken we koffie en thee met appeltaart! Ik krijg van Pin een sarong (een soort geweven sjaal) die je normaal alleen maar op speciale gelegenheden krijgt. Nqdatwe onze kamer hebben ingeruimd, hangen we klamboes op en eten soep met rijst, papaya en banaan. In de avons was ik me. Er is niet een douche zoals in Nederland, maar er is een grote bak met water van waaruit je water over je heen kunt gieten met een bakje.

1. Papa:
    25 juni 2017
    Wat fijn om te horen wat je allemaal meemaakt!
  2. Roeline elzes:
    26 juni 2017
    Heel leuk Laura om op deze manier betrokken te worden bij wat jullie tot dusver hebben gedaan en meemaakten in de weken op Bali en Timor. De foto's van de mandi- en slaapkamer in het huis van Pin roepen bij mij heel wat herinneringen op. Heb het goed!! en een 'neusje' voor jullie allen.
  3. Loes Corthals:
    26 juni 2017
    Dag Laura,
    Vandaag hoorde ik dat je een reisblog hebt.
    Meteen opgezocht en jullie eerst reisverhalen gelezen. Wat fijn dat je kunt genieten van de hoge golven op Bali.
    Met een flinke dosis heimwee ook de foto's van de klamboe en de mandikamer bekekenen. Hele fijne tijd op Timor.